Cześć! Masz przed sobą poradnik Clomake.
To miejsce, w którym zdradzę Ci tajniki szwalni i podpowiem, na co zwrócić uwagę przy zakładaniu własnej marki odzieżowej.
- Gramatura materiału (dzianiny, tkaniny) – co oznacza?przez clomakeSzukasz idealnej dzianiny lub tkaniny na ubrania do swojej kolekcji? A może po prostu chcesz kupić sobie bluzę, czy T-shirt? W opisach produktów często można znaleźć informacje na temat gramatury …
Gramatura materiału (dzianiny, tkaniny) – co oznacza? Read More »
- Jak znaleźć dobrą szwalnię?przez clomakeZamierzasz wystartować z własną marką odzieżową? W takim razie temat szwalni jest jednym z pierwszych, którymi musisz się zająć. Nawet najlepszy projekt nie obroni się, jeśli będzie wykonany byle jak. …
- Co to znaczy krój oversize, boxy, regular?przez clomakePrzeglądając ofertę Clomake, możesz zauważyć różne określenia odnoszące się do kroju danego ubrania. W przypadku bluz i koszulek będzie to boxy i oversize, a w przypadku spodni – regular. Co …
- Podstawowe maszyny w szwalni odzieżyprzez clomakePoniższym wpisem chcę otworzyć serię „Szwalnia od kuchni”. W artykułach z tego cyklu postaram się przybliżyć Ci, jak pracujemy w Clomake. Dzisiaj pokażę, jakich maszyn używamy, by stworzyć T-shirt, bluzę, …
- Dzianina, tkanina, materiał – czy wiesz, czym się różnią?przez clomakeOsoby, które stawiają swoje pierwsze kroki w branży odzieżowej często pojęć: dzianina, tkanina, materiał używają zamiennie. Niestety, jest to błąd, który może utrudniać współpracę, np. ze szwalnią i rodzić niepotrzebne …
Dzianina, tkanina, materiał – czy wiesz, czym się różnią? Read More »
- Metody zdobienia odzieży – jakie zastosujesz w swojej marce?przez clomakeUbranie to coś więcej niż sposób na zakrycie ciała i ogrzanie się. Codziennie daje ono szansę, aby pokazać światu swoją osobowość. Dlatego dobra jakość materiału i wybranie odpowiedniego kroju to …
Metody zdobienia odzieży – jakie zastosujesz w swojej marce? Read More »
- Jak założyć markę odzieżową?przez clomakeKiedy zakładałem OHNE, a potem CLOMAKE za każdym razem miałem podobne myśli. Jest tyle znanych sieciówek, gigantów modowych. Oferują oni swoim klientom ogromny wybór. Do tego wydają miliony dolarów na …